Regulamin sklepu DestelloREGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.destello.pl
Destello Izabela Trojanowska, ul. Strażacka 22, 05-123 Chotomów
NIP: 5361859686, REGON: 524709900
§ 1. Postanowienia ogólne
- Sklep www.destello.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep.
- Każdy Klient korzystający z usług sklepu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2. Definicje
- Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie www.destello.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Klient/Kupujący – osoba, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej z działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – osoba prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową we własnym imieniu.
- Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.destello.pl.
- Sprzedawca/Usługodawca – Destello Izabela Trojanowska.
- Umowa Sprzedaży – umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Cena – kwota, którą Klient zobowiązany jest zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
§ 3. Informacje o produktach i zamawianiu
- Sklep prowadzi sprzedaż Produktów przez Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Informacje na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu prawa. Składając Zamówienie, Klient składa ofertę kupna Produktu na warunkach opisanych w jego opisie.
- Cena Produktu podana jest w PLN i zawiera wszystkie składniki, nie zawiera kosztów dostawy.
- Zamówienia można składać 24/7 przez Formularz Zamówień.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
§ 4. Zawarcie Umowy Sprzedaży
- Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
- Sprzedawca potwierdza otrzymanie Zamówienia e-mailem, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
- Potwierdzenie zawiera:
- szczegóły Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- Z chwilą otrzymania e-maila przez Klienta zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
- Dowód zakupu jest dostarczany drogą elektroniczną.
§ 5. Sposoby płatności
- Płatności mogą być dokonywane:
- przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy,
- przez system elektroniczny (karta kredytowa, szybki przelew).
- Numer konta do przelewu: 19 1020 1026 0000 1602 0575 3365 (PKO BP). W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- Produkt wysyłany jest po dokonaniu płatności.
§ 6. Koszt, termin i sposób dostawy
- Koszty dostawy pokrywa Klient.
- Termin dostawy:
- kompletowanie – 2 dni robocze,
- dostawa przewoźnikiem – 2 dni robocze (dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Wysyłka wyłącznie na terenie Polski.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu płatności.
§ 7. Reklamacje Produktu
- Reklamacje związane z brakiem zgodności Produktu z umową:
- Podstawa odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta określona jest w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- Podstawa odpowiedzialności wobec Przedsiębiorcy określona jest w Kodeksie cywilnym.
- Sprzedawca odpowiada za niezgodność Produktu z umową istniejącą w chwili dostarczenia i ujawnioną w ciągu 2 lat, chyba że termin przydatności jest dłuższy.
- Zgłoszenie reklamacji następuje mailowo: sklep@destello.pl lub pisemnie na adres firmy.
- Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji w ciągu 14 dni.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca pokrywa koszty naprawy lub wymiany, a także zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny w ciągu 14 dni.
§ 8. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyn.
- Zwrot Produktu następuje nie później niż 14 dni od odstąpienia.
- Konsument ponosi jedynie koszty odesłania Produktu.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie.
- Zwrot płatności następuje tym samym sposobem płatności, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny.
- Zwrot płatności następuje tym samym sposobem płatności, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny.
- W przypadku zamówień powyżej 300 zł dostawa jest darmowa. Kiedy klient dokona zwrotu części zamówienia, tak że jego wartość spadnie poniżej kwoty 300zł, Sprzedawca pomniejszy kwotę zwrotu zgodnie z cennikiem dostawy.
§ 9. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
- Usługa elektroniczna: zawieranie Umów Sprzedaży Produktu w Sklepie.
- Świadczenie usług odbywa się zgodnie z Regulaminem.
- Sprzedawca ma prawo zamieszczać treści reklamowe na stronie Sklepu.
§ 10. Warunki świadczenia usług elektronicznych
- Usługi elektroniczne świadczone są nieodpłatnie.
- Umowa o świadczenie usługi trwa do momentu złożenia Zamówienia lub zaprzestania jego składania.
- Wymagania techniczne: komputer/urządzenie mobilne z Internetem, dostęp do poczty elektronicznej, włączone Cookies i Javascript.
- Klient zobowiązany jest korzystać ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami.
§ 11. Reklamacje usług elektronicznych
- Reklamacje można składać mailowo: sklep@destello.pl.
- Należy podać szczegóły problemu oraz dane kontaktowe.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni.
- Odpowiedź przesyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail lub inny sposób wskazany przez Klienta.